Reklamační řád

Chcete nám poslat zboží k reklamaci?

Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím je pošlete na adresu:

"REKLAMACE”
Andrej Líbal
Havlínova 2
182 00 Praha 8

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot.


Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím, opotřebením neodpovídajícím způsobem či uvedením nesprávné velikosti před výrobou (myšleno dle Tabulky velikostí umístěné na webových stránkách http://www.overalls.cz/tabulka-velikosti/ ) a nebude prokázáno, že je produkt velikosti jiné. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, a obsahovat by mělo i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Overalls.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní. Tato doba bude maximálně urychlena.

 

 

2018 © OVERALLS

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.